چگونه برای درمان بیماری کلیه و IgA توسط طب چینی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان بیماری کلیه و IgA توسط طب چینی

چگونه برای درمان بیماری های کلیه و IgA توسط طب چینی؟ همانطور که همه ما می دانیم، Hormonotherapy رایج ترین روش برای درمان بیماری های کلیه و IgA است، آن را حتما می تواند کمک به کنترل و یا به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری است. اما پس از یک دوره، این بیماری عود خواهد کرد، چه بدتر، ممکن است دوباره و دوباره عود. در چین استفاده می کنیم روش های مختلف برای درمان این بیماری است، که به عنوان طب چینی شناخته شده است، آن را می توانید از این بیماری از عود جلوگیری می کند.

طب چینی، ما در بالا ذکر است درمان تک نیست، آن یک سری از روش های درمانی بر اساس سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی است. در میان آنها میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی درمان موثر ترین برای درمان بیماری های کلیه و IgA، به همین دلیل ما گفت که هستند؟

در درمانگاه، بیماری های کلیه و IgA یک نوع اختلال کلیوی ناشی از رسوب کمپلکسهای ایمنی در کلیه است. بنابراین اگر شما می خواهید برای درمان این بیماری کاملا، شما نیاز به پیدا کردن بعضی از درمان است که می تواند اختلال ایمنی بدن را تصحیح کنید.

سلول های بنیادی است هدف از درمان در اصلاح اختلال ایمنی، توسط شش مرحله (تشخیص ایمنی، ترخیص کالا از گمرک ایمنی، مسدود کردن سیستم ایمنی بدن، تحمل ایمنی، تنظیم ایمنی و حفاظت ایمنی) می تواند بیماری کلیوی معکوس و جلوگیری از آن را از عود.

همانطور که برای طب میکرو چینی O smotherpay، آن را درمان معروف ترین در درمان بیماری های کلیوی است، می تواند ایمنی از طریق بهبود عملکرد کلیه را افزایش دهد. توسط ضد التهاب، ضد انعقاد، ضد ترومبوز و بزرگ شدن رگ های خونی، این درمان می تواند مشکل کلیه از ریشه آن را حل کند، در نتیجه برای جلوگیری از عود.

اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد طب چینی و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیه و IgA، شما می توانید پیام زیر را ترک کنند، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: